Gerard Kemkers bij gezellige ledenvergadering Zakenkring

RODEN

De ledenvergadering voor alle Zakenkringleden werd vorige week druk bezocht. Dit keer was de vergadering bij Het Wapen van Drenthe met een lekkere hap eten erbij. De opkomst was groot dit keer niet alleen door de agenda maar ook zeker door een gastspreker in de persoon van onze succesvolste schaatscoach Gerard Kemkers.

Er konden dit keer acht nieuwe leden worden voorgesteld, iets wat nog nooit gebeurt is en wat ook wel weer aangeeft hoe de Zakenkring vereniging Roden in de lift zit met hun activiteiten, goede onderlinge relaties en samenbindende bijeenkomsten.

Er werd onder meer een preview getoond van de mooie nieuwe website voor de consumenten www.winkelhartroden.nl, de december openstellingen werden besproken, alle komende activiteiten zijn de revue gepasseerd en een samenvatting van alle overleggen met de gemeente waar het bestuur van de Zakenkring trouwens een heel goed contact mee heeft.

Maar eerlijk is eerlijk waar de meeste leden ongetwijfeld op af zijn gekomen was de gastspreker Gerard Kemkers die een prachtig verhaal over oa. de verschillen in de topsportcultuur tussen schaatsers en voetballers irt de missie van de Zakenkring ‘Samen denken Samen doen’ heel mooi naar voren bracht. Gerard gaf ons even een inkijkje hoe hij momenteel te werk gaat bij FC Groningen en natuurlijk blikte hij terug op zijn verleden als succesvolle coach bij het schaatsen.

Redacteur